Om oss

De Geerkliniken är en toppmodern och helt nybyggd tandläkarklinik mitt i centrala Norrköping som erbjuder det bästa inom tandvård. Vi är en personlig klinik som tillhandahåller allmäntandvård för både vuxna och barn i en inbjudande miljö.

Vi utför högkvalitativ tandvård med allt från minsta fyllning till stora bettrehabiliteringar, implantatbehandlingar och estetisk tandvård där vi alltid har patientens bästa i fokus.
Vårt erfarna teams hjärtan klappar lite extra för tandvårdsrädda och vår högsta prioritet är därför att alltid leverera en behaglig och lugn tandvårdsupplevelse.

Omtanke, trygghet och kvalitet är ledord som vi aldrig gör avkall på och ditt välbefinnande är väldigt viktigt för oss.

Louise Gyllix
Leg. tandläkare

Louise är en erfaren allmäntandläkare utbildad vid Karolinska Institutet i Stockholm med stort intresse för implantatbehandlingar, estetisk tandvård, tandregleringar och komplicerade bettrehabiliteringar. Hon har länge arbetat med tandvårdsrädda patienter och lägger gärna lite extra tid på dig som är orolig inför besöket. För att kunna erbjuda det bästa inom estetisk tandvård har hon vidareutbildat sig på Dawson Academy i Manchester inom bettrehabilitering och Invisaligns tandreglering där hon certifierat sig på högsta möjliga nivå.

Jill Tisell
Leg. tandhygienist

Jill tog sin tandhygienistexamen vid Hälsohögskolan i Jönköping 1997. Hon har lång och gedigen erfarenhet inom privattandvården där hon arbetat som tandhygienist ända sedan sin examen. Jill har ett stort intresse av förebyggande tandvård, barn- och ungdomstandvård samt käkledsbesvär.

Linda Flodin
Leg. tandhygienist

Linda tog sin tandhygienistexamen via utbildning på Hälsohögskolan i Jönköping och Umeå 1997.  Som nyexaminerad startade hon sin karriär på Folktandvården men har de senaste 18 åren arbetat inom privattandvården. Linda har lång erfarenhet av vuxen-, barn- och ungdomstandvård med extra fokus på tandvårdsrädda patienter.

Anna Sollerud
Tandsköterska

Anna är en otroligt kunnig tandsköterska som arbetat över 35 år inom tandvården. Med sin breda kompetens och långa erfarenhet hon arbetat med alla tänkbara tandvårdsrelaterade behandlingar där ett stort fokus har legat på framförallt kirurgiska ingrepp. Anna brinner, precis som övriga på De Geerkliniken, lite extra för tandvårdsrädda patienter.

Om oss

Vi är en modern och helt nybyggd tandläkarklinik mitt i centrala Norrköping som utför högkvalitativ tandvård.
Se våra behandlingar här.

Mån–Ons: 08.00-17.00
Tors-Fre: 08.00-13.00